متاسفانه چند نرخی بودن قیمت ها برای سرویس کولر گازی سبب سرگردانی مردم و بلا تکلیفی تعمیرکاران منصف شده است چرا که عدم نرخ گذاری سبب شده نرخ سرویس کولرگازی از 2میلیون تومان تا 5میلیون تومان برای مردم در این شرایط سخت اقتصادی آب بخورد که این امر باعث نارضایتی صنوف منصف شده است.
کد خبر: ۱۱۶۱۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۷ 05 April 2024

تابناک ایلام، مجتبی کاور :: هنوز تابستان از راه نرسیده و گرما در شهرستان دهلران در حال خود نمایی است گرمایی که 8ماه از سال مهمان مردمان خونگرم دهلران است 

مردمانی که در شرایط سخت اقتصادی فعلی بیش از 25تا 30میلیارد تومان از جیب باید خسارت تعمیرات وسایل سرمایشی و... پرداخت کنند که در سبد هزینه ها ی مردم مرز دار دهلران دیده نشده است ! 

آری این خسارت تنها بخاطر وجود آبگرم با خواص گوگردی است هر چند آبگرم دهلران از نادرترین جلوه ‏های طبیعی استان ایلام و کشور بوده که برای مداوا و درمان بیماری ها از آن استفاده می شود اما در کنار این زیبایی ها و خواص درمانی متاسفانه تا کنون جان چندین نفر از گردشگران به خاطر متساعد شدن گاز ناشی از گوگرد را گرفته است نزدیکی این چشمه ها به شهر، موجب خسارت به وسایل سرمایشی و تاسیسات برقی ، تجهیزات پزشکی و بیمارستانی و... شده است همین امر باعث شده مسئولان تلاش کنند با انحراف و انتقال آن به جنوب شهر جلوی خسارت را بگیرند که این امر تا کنون عملیاتی نشده است .

گرمای زود هنگام در شهرستان دهلران وقصه خرابی وسایل سرمایشی دیگر تکرار مکررات است چرا که مردم باید از فروردین ماه کولرهای خود را سرویس (گاز گیری ) وبعد روشن کنند اما متاسفانه عدم توجه مسئولان مرتبط برای نرخ گذاری سبب شده برخی افراد سود جو خودسرانه اقدام به نرخ گذاری کنند و همین امر باعث شده در این شرایط سخت اقتصادی برخی از تعمیرکاران برودتی با افزایش قیمت دستمزد افسار گسیخته در سایه بی توجهی و بی تدبیری مسئولان اجرایی مردم را سرکیسه کنند.

 متاسفانه چند نرخی بودن قیمت ها برای سرویس کولر گازی سبب سرگردانی مردم و بلا تکلیفی تعمیرکاران منصف شده است چرا که عدم نرخ گذاری سبب شده نرخ سرویس کولرگازی از 2میلیون تومان تا 5میلیون تومان برای مردم در این شرایط سخت اقتصادی آب بخورد که این امر باعث نارضایتی صنوف منصف شده است. 

حال سوال اینجاست چرا تا به امروز اتحادیه صنوف خدمات برودتی شهرستان دهلران، اتاق اصناف و از همه مهتمر کمسیون نظارت شهرستان دهلران اقدام به نرخ گذاری نکرده اند ؟ ! 

آقایان مسئول !چرا باید مردم در این شرایط سخت اقتصادی متحمل هزینه های گزاف در سایه بی تدبیری شما بشوند مگر اتحادیه صنوف خدمات برودتی ، اتاق اصناف و کمسیون نظارت شهرستان از چالش و معظل سالیانه سرویس وسایل خنک کننده مردم بی اطلاع هستند که اقدام به نرخ گذاری نمی کنند ، به راستی مگر شما در مقابل حل مشکلات مردم مسئولیت نپذیرفته اید ؟ ! 

حضرات ! اگر توان اداره امور و حل مشکلات مردم در این شرایط سخت اقتصادی را ندارید اول استغفار و بعد استعفا کنید . 

حال از آنجایی که برخی مسئولان مرتبط کوتاهی کرده اند انتظار می رود دادستان به عنوان مدعی العوم به موضوع عدم نرخ گذاری و ترک فعل کمسیون نظارت شهرستان ورود کند چرا که مردم از چند نرخی بودن قیمت ها و نبود نظارت کافی گله مند هستند ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار